Gironins que ploren Bowie

Adrià Puntí: «Mira si m’ha influït que li estic dedicant uns dibuixos que els penjaré a Facebook i Twitter. D’ell vaig aprendre un llenguatge que avui està molt en voga». El cantant d’Umpah-Pah no només ha versionat Bowie -Starman, Rock’N’Roll Suicide…-, sinó que ha composat cançons parlant d’ell. «Per a mi ha sigut una figura capdal no només en la música, sinó també en el cinema. Va ser tot un referent a Cristina F., una pel·lícula per a mi molt important». Nascut el 1963, Puntí explica que «teníem 15 anys i jo ja tocava cançons d’ell; és tant gran que em permeto la llicència de dir que la seva mort és momentània, que forma part d’una ficció».

 

http://www.diaridegirona.cat/cultura/2016/01/12/gironins-que-ploren-bowie/762069.html

Anuncis

Deixa un comentari

